czwartek, 31 marca 2016

Jajka z łososiem



Zaległy przepisik na jajka z łososiem, które zdobiły świąteczny stół. Prościej i szybciej się już chyba nie da. To tylko ugotowane jajo przekrojone na pół, z kleksem majonezu i kawałakiem łososia. Smaku dodaje szczypiorek, także nie pomińcie tego składnika.

jajka
łosoś w plastrach 100g
majonez
szczypiorek
pietruszka


1). Jajka ugotować na twardo, po wystudzeniu przekroić na pół.
2). Na połowę jajka położyć kleksik majonezu, na to plasterek łososia zawinięty w rulonik.
3). Do środka wsypać pokrojony drobno szczypiorek. Na wierzch położyć listek pietruszki.

3 komentarze:

  1. nie przepadam za jajkami, ale te wyglądają tak apetycznie, że zjadłabym to zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam na Wielkanoc bardzo podobne, ten przepis też wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis! Ja robię jednak takie jajka trochę inaczej. Uwielbiam nietypowe połączenia, więc po pracy w Szybkiej Pizzy pędzę do sklepu i kupuję to, co mi wpadnie w oko, a potem to łączę :) Tak powstał już lata temu pomysł na jajka na twardo z łososiem i specjalnym sosem ;) Mój przepis różni się tylko tym sosem, tak naprawdę. Mieszam majonez z musztardą, dodaję soli, pieprzu i ziół prowansalskich lub majeranku. Można robić też bez przypraw, według preferencji, chociaż dla mnie bez przypraw jest troszkę mdły. I również jajka z łososiem gościły na moim stole :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń