sobota, 13 kwietnia 2019

Sałatka warstwowa z łososiem



Szukałam, szukałam i znalazłam. Nowej sałatki, której nie mam jeszcze na blogu. Nie byłam pewna co do smaku, ale pozytywnie mnie zaskoczyła.
Nie tylko ładnie wygląda, ale także dobrze smakuje. Wszystkie składniki do siebie pasują, na przełamanie smaku kwaśne marynowane pieczarki. Można zastąpić ogórkami konserwowymi, będzie taniej, a ogórki mamy zawsze pod ręką. Oryginał przepisu miał przepiórcze jajka, ja je pominęłam. Sałatka na małą miskę.

słoik pieczarek marynowanych, ok 700 g
3/4 puszki groszku
6 jajek
majonez
cebula czerwona/ por
100 g wędzonego łososia

1). Jajka ugotować na twardo ( od zagotowania 9 min.) Ostudzić i obrać. Pokroić w kostkę.
2). Pieczarki odsączyć, pokroić w kostkę taką jak jajka.
3). Cebulę posiekać.
4). Łososia pokroić w grubszą kostkę.
5). Układać dowolnie lub jak na zdjęciu.

2 komentarze:

  1. Super...nowy pomysł,wypróbuję...zrobię na święta ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sałatka jest pyszna, wszystkim smakowała!

    OdpowiedzUsuń