sobota, 19 lutego 2011

Sałatka warstwowa z szynką, ananasem...



Sałatka od dawien dawna robiona przeze mnie, przepis na nią dostałam od koleżanki. Kiedyś bez ananasa. Teraz bez niego nie zabieram się za robienie tej pysznej sałatki;)


  • ogórek konserwowy (słoik 1l) - pokroić w kostkę
  •  marchewka (1 szt.)  - zetrzeć na tarce o dużych oczkach (do ozdoby)
  • szynka (ok.25dag)   -  pokroić w cienkie plastry a potem w grubszą kostkę
  • jajka (6 szt.) - pokroić w kostkę
  • seler (odcedzić)
  • por (1 szt.)pokroić w półksiężyce
  • ananas (5 plastrów) - pokroić w dzwonki
  • majonez
  • kukurydza

Składniki układać warstwami w naczyniu odpowiednim do sałatki warstwowej. Pierwszą warstwą od dołu będzie ogórek konserwowy a następną, jak wyżej napisałam, szynka itd.

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię warstwowe sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moza pominac ananasa

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, jak ktoś nie lubi na słodko)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super na świeta wielkanocne zagośći u mnie ta sałatka..... I oczywiscie placki przez paniu upieczoe mam juz upatrzony np Katarzynka

    OdpowiedzUsuń
  5. A seler ma byc konserwowa

    OdpowiedzUsuń